onsdag 15. september 2010

Cherie amoure

Endelig ferdig med Cherie Amoure den har tatt sin tid, men NÅ er den ferdig og klar til bruk.
Jepp og jeg bruker den allerede, nydelig
Mens jeg satt å strikka på armene, ja for det var bare armene igjen, så husket jeg på hvorfor jeg ikke har strikket den ferdig.
AUAUAU, sier fingrene mine. Pinne nr 9 er drepen, har fortsatt vondt:-((
Men resultatet ble bærre lækkert:-D
Jeg blokka den ikke, men tror nok jeg skulle gjort det. 
Dampa den, men hadde nok vært bedre med litt blokkings.

 Splitten foran var DYP, alt for dyp, så jeg maska den litt sammen i fronten. 
Syns det ble bedre.

Mønster: Cherie Amour
Pinner: 5.5 og 9
Garn: Hacho
Mengde: 228 gram

7 kommentarer:

  1. Den ble virkelig lekker. Sitter som et skudd på deg.

    SvarSlett
  2. Denne vart fin. Du har ikkje Reine som etternavn vel?

    SvarSlett
  3. Så flott den ble. Nydelig garn Hacho

    SvarSlett
  4. Den var veldig fin til deg! Kommer ikke så langt at jeg får strikka noe til meg selv jeg... Neste år kanskje?..

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har strikket. Fin barnegenser også.

    SvarSlett
  6. Næmen, se der er jo noen kjente! :-) Så hyggelig at du vil være med på give awayen min! Og så flink du er! Gleder meg til å følge deg videre! :-)

    SvarSlett