torsdag 26. mars 2009

Mer snacks

Vi var i byen(Hammerfest) i går, noe vi er forsåvidt ganske ofte. Men der var jo en garn butikk som jeg aldri før hadde sett!!!! Tenk på det, så jeg dro jo selvfølgelig både mann og barn med meg dit, og snill som de er sto de nå tålmodig å ventet til jeg var snust meg ferdig. Husker ikke hva butikken heter, men de solgte drops og Manos... garn pluss mye annet. En særdeles dyr butikk! Men litt garn ble det nå alikavell:-)
Og når vi nå kom hjem slitn å trøtt på seine kvelden, for ja, det er langt å kjøre tre timer hver vei. Da var del 2 av strikke konkuransen avslørt, ah, de damerne, de har virkelig jobbet for å få dette til:-) De er så flinke, blir helt imponert over at de gidder, heldig for mæ det;-)
Jeg skal da begynne med kjolen min, og det tror jeg jeg skal klare....håpe, håpe, mannen er hvertfall informert om at å blir det masse strikking, og det er han helt ok med. Min mann må være verdens snilleste, så gla i han, klem.




Disse var kommet i posten når vi kom hjem, har ikke fått sett så masse på de, men bladd fort gjennom de og de ser inspirerende ut:-)








Kjolen min, som jeg skal strikke ferdig på ei uka! Ehm litt overmodig???











Disse kom også i posten, de er knøtt små og tynn som sytrå... Men skal vist være nok til et sjal.












Dette kjøpte æ på garn butikken i Hammerfest, det manos garnet virker super myk og deilig, tenker det blir en deilig hals.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar