lørdag 24. oktober 2009

Masse garn


Mine garn kupp i løpet av sommeren.

Jeg har vært utrolig heldig å funnet masse garn på tilbud,
samt at de fleste var kjempe snille og ga ,meg flott garn i bursdagsgave.
Jeg har faktisk
ikke fått tatt bilde av alt, men "litt" må jeg jo skryte av:-)



Alt dette fikk jeg av min kjære mann i bryllupsgave:-) 5. August hadde vi tre års bryllupsdag og det var 9 år siden vi første gang møttes.
Det er litt morsomt at bryllupsdagen falt på akkurat DEN datoen vi møttes på.
Både han og guttene ristet på hodet av min lykke da pakken kom:-)
Jeg strikket et par votter i en konkuranse som Rokken hadde, og jammen vant jeg ikke:-)
Aldri vunnet noe spesielt før, så gjett om jeg ble gla da jeg kunne velge og vrake i garn.
2 kg garn vant jeg.
Valget falt på garn fra DSA(bombe),
jeg tenkte jeg skulle strikke en kjole til snuppa som jeg har sett i barnas maskerader



Rokken i Honningsvåg hadde tynn alpakka av DSA til den nettesum av 25 kr, noe ble selvfølgelig med meg hjem...
Alt dette er bursdagsgaver fra min familie, tror dere de vet hva jeg ønsket meg mest...
Jeg fikk mer garn også, to bunter med angora garn og noe mer tynn alpakka, men med all pakkingen og flyttingen like etterpå så ble bilder helt glemt a
v.





Vi var i Stavanger en tur på besøk hos min bror og hans familie i sommer, og dette ble med hjem fra Gjestdal, det lilla Bris skal bli kåpe til snuppa og Føn tenker jeg blir noe sommerlig.




Sandnes ullvare måtte jeg jo også innom, men med nesten tom ferie kasse så gikk jeg ikke amok.. Men noe ble det, jeg skal strikke en tunika til snuppa av lanett garnet. Ellers ble det noen hefter også...



Et besøk på Husfliden i Skien resulterte i dette

Disse fant jeg i en tilbudskurv på en annen garnbutikk i Skien, 20 kr nøstet

Jeg ble fri for Regia garn til sokkene jeg strikket, tenkte som så at det vil jeg nok finne i løpet av bilturen fra Gjesvær-Skien-Stavanger-Gjesvær, men nei. Måtte helt til Alta på Kilden før jeg fant garnet, utrolig. Jeg fant jo selvfølgelig litt til på Kilden... Det er skummelt å gå inn på en så innholdsrik garnbutikk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar