lørdag 11. juli 2009

Sommer konkuranse

Denne må æ bare nevne, en grise lekker butikk, med alt før mange fristelser. Spennende utenlandsgarn og priser som ikke er avskrekkende. Personlig er jeg med både i nyhetsklubben og i sjalsklubben. Har desverre ikke rukket å strikke så mye av noe av garnet, annet en hals i hacho. Kjøpte noe kashmir som æ e å kjenne på titt og ofte, må bare finne det perfekte prosjekt før æ starte på det:-)


sommerkonkurarnse3

1. juli 2009:

Vinn ett års abonnement i en av Strikk innoms klubber! Verdi ca 1200-1500 kr.
Velg mellom Sokkegarnklubben, Nyhetsklubben, Rabattklubben eller Sjalgarnklubben.

Slik deltar du:
  • Skriv blogginnlegg om Strikk innom! For eksempel om denne konkurransen...
  • Skriv kommentarer om produkter du har kjøpt i butikken.
  • Ta bilder av ting du strikker av garn fra Strikk innom! og legg ut på Hobbyforum eller last opp til egen gruppe på Flickr.
  • Foreslå kombinasjoner av garn fra Strikk innom! og gratis oppskrifter fra nettet. Skriv om det i bloggen din eller på Hobbyforum.
  • Strikk en av mine oppskrifter og blogg om det.
  • Link til konkurransen med en button, for eksempel den øverst på siden, som du finner link til fra Flickr.
  • For at jeg enkelt skal få oversikt over dine bidrag, skriver du enten et innlegg på Hobbyforum eller Flickr, som du oppdaterer underveis. Du kan også kommentere i bloggen min.
  • Foreslå nye produkter, klubber + forslag til forbedring av butikken.
  • Foreslå andre konkurranser.
  • Hva ville du fått i den ideelle forundringspakke? (f.eks. bare garn eller en kombinasjon av garn/oppskrifter/tilbehør...? Garn + oppskrift?) ***
  • Handle for minst 400 kr (eksl. porto) i perioden 1. juli til 16. august og legg dette "loddet" i handlekurven sammen med varnee dine. ***
  • Følg med på denne siden. Flere måter å delta på kan dukke opp underveis... :) Sist oppdatert 3. juli
Regler:
  • For hver ting du gjør får du 1 poeng, som tilsvarer et slags "lodd". (Rent praktisk foregår trekningen slik at jeg skriver opp navnet ditt i et regneark så mange ganger som du har bidratt og så bruker jeg random number generator til å trekke en vinner.)
  • Er du allerede medlem av en av klubbene kan du selvsagt også delta, og vil dermed slippe å betale i 1 år (4 pakker).
  • Ekstra fine innlegg eller bilder blir belønnet med flere lodd. Dette avgjøres helt og fullstendig subjektivt av meg... ;)
  • Jeg forbeholder meg retten til å bruke bildene som eksempler på produkter - gjerne med link til din blogg. Skriv i så fall linken i innlegget ditt.
  • Ved lag deltagelse kan konkurransen kan bli avlyst.
Vinneren trekkes 17. august 2009 og annonseres her, på bloggen og på Hobbyforum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar