lørdag 21. februar 2009

Dette fikk jeg hos min strikkevenn i NSF, etui til strikkepinnene mine, jeg har sett slikt på en annen blogg og synes det var genialt. Så denne traff midt i blinken, synes det var skikkelig flott. Ble kjempe gla:-))








Det var mer spennende, 1 nøste pt3, sjokolade, som jeg delte brodelig med min mann:-), kakao som sønnen min fikk siden jeg fikk gi vekk maskemarkørene han hadde laget, og oppskrifthefte






Bidrag nr to på strikke duell, hals i misti, p. nr 7, 160 g. Det har ikke vært noe strikke dag i dag, tror ungene skjønte at jeg helst ville ha fred, så det fikk æ jo ikke.....






Leah med lua æ strikka, var ikke så lett å få tatt bilde, ho virra noe fryktelig:-)
Nå må æ strikke litt i raser fart på bursdags gaven til Ida, huff må være ferdig i morra siden vi drar på mandag, kjenner æ stresser litt nå. Å så har æ ennå 213g igjen på mi minimum kvote, pju, kjenner svetten står...haha

1 kommentar:

  1. Flott hue og hals! Og ei flott gåve du har fått! Ynskjer deg ei fortsatt flott veke!

    SvarSlett