mandag 26. januar 2009

Utfordring

Jeg fikk sammen med awarden en utfordring av bitt@mi. Jeg skal svare etter beste evne og gi utfordringen videre til fire andre:-)
4 FAVORITTPROGRAM PÅ TV: Det må bli: Frustrerte fruer, House, Nytt på nytt og Grosvold.
4 TING JEG GJORDE I GÅR: Hmm, strikket, laget middag(tortilla), kosa me babyen te vennina mi og gikk en tur.
4 TING JEG SER FREM TIL: Fint vær(om det noen gang kommer...), reise til Stavanger, få min nye Mac og gjøre ferdig mine strikke prosjekt, så æ kan begynne på nye;-)
4 FAVORITTRESTAURANTER: Den va litt verre, ikke nån hær...Men liker godt Lilly May(Porsgrunn), Tangs(Tromsø), Odd`s mat og vinhus(Hammerfest) og Tre kokker(Honningsvåg).
4 TING PÅ ØNSKELISTA: Blokkesett, The North Face vest, vinne i lotto og få solgt biln

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar