tirsdag 13. januar 2009

Gensere, jakker



Denne er så flott, ble nødt å ha den sjøl;-) Skulle egentlig selge den på messe....
Passer supert til multi halsen lengere ned.
Strikket i misti og fearytale.




Denne komponerte æ sjøl, kjempe stolt:-)
Mannen min ville gjerne ha en vanlig "plain" genser, fant jo ingen oppskrifter på det, så grublet en stund å heiv mæ i det. Hadde kun strikka noen mnd. da æ strikka den...så raglanfelling var et ukjent begrep fram til da. Ynglings genser til mannen min.
Strikket i tynn alpakka.






Jakke til meg selv, skal egentlig være en blondekant rundt den, men ble ikke fint og blei ikke helt fornøyd med jakka.
Deilig og varm, men ikke ynglings dette , nei.
Strikket i tynn alpakka.







Dette er julegaven til mannen min....
Men ble ikke ferdig, han gikk jo aldri å la seg, så kunne kun strikke på natta.. ikke like greit med tre barn i huset:-(
Så han fikk den uferdig innpakka. Og nå begynner æ å bli farlig lei hele genseren...
Strikker i dobbel tynn alpakka.







Første genseren æ strikka til mannen min, han leita lenge før valget ble denne. Men tror nok han burde leita litt til, for denne bruker han sjelden. Den er veldig stor, eller tykk:-S
Strikket i hubro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar