tirsdag 16. februar 2010

Æ ble valgt:-)

Snuppa i en kjole/tunika ble bidrag nr to som ble valgt ut. Ser ho har vokst siden den gang:-)

Dsa har en konkuranse gående på bloggen sin, og det har vært fire del finaler. Finalen går av i helga mellom del finalistene og jeg vet hvem jeg skal stemme på;-)
Jeg ble valgt ut med to bidrag:-) DET synes jeg er en seier i seg selv:-)  jeg gikk ikke videre til finalen, men det spiller ingen rolle.
Syns det var kjempe stas og bli valgt ut, og morsomt å se hva andre har laget.
Mange fine bidrag, de har nok hatt en tøff jobb med utvelgelsen.

 
Disse vottene vant jeg med i en lokal konkuranse, og var mitt bidrag nr 1 i konkuransen til DSA.
Som også ble valgt ut i del finalen

 
 Dette settet i nanuk bruker Leah masse, er så kanon passform og ak passe varm og go:-) 
Det var mitt bidrag nr 3, og ble ikke valgt ut.

 
Det populære stjernespekke sjalet strikka jeg i tynn alpakka og var mitt bidrag nr 4. Det er så utrolig godt å varmt og jeg elsker fargene.

 
Jeg sendte ett femte bidrag også, og det ble denne kjolen jeg strikka i babysilk og fearytale. 
Leah Amalie viser hvor stor ho e blitt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar